rockowe stylizacje skórzana kurtka

Rockowe stylizacje - sukienka i kurtka z frędzlami

12:01Hypnotizing Fashion

stylizacje frędzle i włosy ombre

Hej ! Czy już jesteście gotowi do wakacyjnych szaleństw? :) Ja myślałam, ze tak, ale natrafiłam na kilka perełek w nowych sklepach, także moje postanowienie, że garderoba na lato jest skompletowana, uległo nieco zmianie ;) Zatem w najbliższym czasie zobaczycie na moim bogu sporo nowości i pomysłów na wakacyjne stylizacje.

A dziś dość mocny look, który przykuwa uwagę. Frędzle i zmiksowane style. Sukienka w graficzne wzory w lekko kubistycznym klimacie połączona z rockowymi dodatkami.  



A wy? Zrobiłyście już zakupy czy czekacie na wyprzedaże? 
całuję :*

dress | sukienka - shein.com
jacket | kurtka - shein.com
handbag | torba - Moschino (vintage)
sandały - Blink

sukienka na lato we wzory

letnia sukienka w kontrastowe wzory


sukienka i kurtka stylizacja z frędzlami

skórzana kurtka z frędzlami

stylizacje blog

czarne sandały na słupku złote


You Might Also Like

17 Comments

  1. geniialna stylowka!

    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kolorowe-lato.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny look. chętnie bym się tak ubrała

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!! wspaniały blog, bardzo się wyróżniasz <3 Piękne stylizacje!!!! Na pewno jeszcze tu wrócę :)

    pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz !

    __________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nogi świetnie wyglądają w tych butach!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten misz masz kolorów, ta duża ilość frędzli... mnie się tu wszystko podoba!
    bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja, ładnie w niej wyglądasz :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała sukienka! perfekcyjny look

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bajka :) wszystko mi się w tym zestawie podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow pięknie !!! Gwiazda z Ciebie !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycasz Kochana, świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Twoje zestawienie frędzli!
    Super pomysł!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny makijaż, idealna stylizacja, idealne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka i buty ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudna kurtka i tunika! Wyglądasz zjawiskowo!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz super, ale na mój gust to nie rock. A buty masz prześwietne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy