blog moda fryzura lata 90

TOP GUN - Moro i moda lata 90-te

11:07Hypnotizing Fashion

blog o modzie

Wiecie o tym - Kocham lata 90-te ! 
Dzisiejsza sesja znów do tego nawiązuje. Nie tylko ubiór, ale też zdjęcia, zwłaszcza te ostatnie - rozmyte z lekką poświatą. No i fryzura. Także prawie całkowicie pozbyłam się ombre i rozjaśniłam kilka pasm z przodu, tak jak to wówczas się chodziło. 

Inspiracją do tej stylizacji było kilka rzeczy. Bazując na latach 90'tych , trochę jakby w klimacie z filmu Top Gun (tak przynajmniej kojarzą mi się te zdjęcia),  ale stylizacja jednak z naszymi rodzimymi akcentami. 
Kurtka a'la flek, wzorowana jest na amerykańskich lotniczych wojskowych kurtkach MA1. Choć mają już ponad pół wieku, swoją karierę w modzie zrobiła w latach 90-tych, a także do tej pory jest elementem ubioru różnych subkultur
. Pomysł poprzypinania do niej pamiątek PRL-u wydał mi się tak sprzeczny i absurdalny, że aż uroczy i ciekawy. :) A jak Wam się podoba?  Miałam założyć do tego militarne buty, ale uznałam, że byłoby już zbyt dosłownie, więc dodałam ten kobiecy akcent ;)
 Ściskam  <3
Pola
______________________________________________________________________


bomber jacket | kurtka - sheinside.com
camo pants | spodnie - zara
sweatshirt | bluza - Brian Lichtenberg


spodnie moro jak nosić

jak nosić moro

military style moro


moro stylizacja blog



hypnotizing fashion blog

ombre włosy pasemka

blog lata 90-te

hypnotizing fashion blog

You Might Also Like

22 Comments

  1. świetnie spodnie

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak śliczniutko wyglądasz na tych zdjęciach... :) Ładnie Ci zarówno w rozpuszczonych jak i spiętych włosach! MEGA! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie! Klimatyczne i stylowe zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, ale masz hipnotyzującą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny zestaw!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/i-love-tartan.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie. Ogromnie podoba mi się ten militarny look.

    OdpowiedzUsuń
  7. prześwietna jest ta kurtka, Polu!
    i ostatnie zdjęcia - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  8. tez kocham te lata nie tylko ze wzgledu na mode ale tez na milion innych rzeczy !;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jest ten bomber, były takie w Zarze na przecenie i żałuję, że odłożyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem też widziałam akurat w nim byłam i powiem szczerze jest 1:1 jakość identyczna, niczym się nie różnią.. nie wiem jak z ceną w zarze teraz (jak ja byłam to były po 200 zł) teraz nie mam pojęcia, ale chyba na sheinside wychodzi taniej bo około 100 zł, buziaki ;)

      Usuń
  10. Mega klimatyczne zdjęcia :D idealnie się w strzeliłaś w temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjecia, kurtka jest genialna:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous outfit luv. That jacket is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka fantastyczna !!!

    www.izabella1983.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zupełnie inny ale bardzo ciekawy post. Podoba mi się to zdjęcie z papierosem i pomimo , że palenie z mody wychodzi małymi koczkami to do tej scenerii wygląda szałowo a w dodatku nadaje jej pikanterii!!! pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesująca stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że założyłaś szpilki, jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy